Betalen

Facturen

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?

    Je kunt jouw factuur terugvinden in het besteloverzicht in uw account bij ‘Mijn Bestellingen’.

  • Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

    Controleer of jouw factuur in jouw account staat, onder 'Mijn Bestellingen'. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot jouw bestelling bij ons ontvangen is. Na een bestelling ontvangt je altijd van ons per mail een opdrachtbevestiging. Hierin worden ook alle specificatie van de bestelling weergegeven.

    Twee dagen na verzending van de producten wordt de factuur naar het door jou opgegeven e-mail adres toegestuurd. Mocht je vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen met info@raca.nl, onze chatfunctie of bellen naar (+31) (0)252-227070

  • Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?

    In jouw account kan je jouw factuuradres wijzigen. Voor overige wijzigingen op de factuur kan je contact opnemen met onze medewerkers via info@raca.nl, onze chatfunctie of bellen naar (+31) (0)252-227070

  • Wat als mijn factuur niet klopt?

    Mochten jouw adresgegevens niet kloppen op de factuur, dan kan je deze zelf wijzigen in jouw account. Voor overige elementen op de factuur kan je contact opnemen met onze medewerkers via info@raca.nl, onze chatfunctie of bellen naar (+31) (0)252-227070

Betaling mislukt of geweigerd

  • Waarom wordt mijn betaling gecontroleerd?

    We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.

  • Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?

    Alle creditcard betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. We kunnen helaas geen inzicht geven in de reden voor afwijzing.

    Jouw bestelling is automatisch geannuleerd. Wil je de bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

  • Wat als ik dubbel betaald heb?

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van jouw rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Laat het ons even weten via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl.

  • Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

    Controleer of er geld is afgeschreven.

    Als dit zo is, raden we je aan om 1 uur te wachten. Door drukte raakt een betaling soms vertraagd. Het kan tot één uur duren voordat je de orderbevestiging ontvangt. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze medewerkers. Check ook even jouw spam-box, soms komt de orderbevestiging daar binnen.

    Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan de bestelling dan opnieuw plaatsen.

Terugbetalingen

  • Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

    Wij zorgen ervoor dat, indien je een terugbetaling van ons ontvangt, dit in mindering wordt gebracht op de openstaande rekening of per bankoverschrijving naar je wordt overgemaakt.

  • Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

    Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op jouw rekening staat. Wij streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken. Indien er een rekening bij ons open staat, wordt het bedrag in mindering gebracht.

  • Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

    Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op jouw rekening staat. Wij streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken. Indien er een rekening bij ons open staat, wordt het bedrag in mindering gebracht.

  • Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?

    Indien je geen terugbetaling hebt ontvangen, kan je contact met ons opnemen via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl.

Betalen, veiligheid en mogelijkheden

  • Mag ik op rekening betalen?

    In sommige gevallen kan je direct op rekening geleverd krijgen. Dit wordt aan de hand van verschillende factoren bepaald.

  • Wat is het rekeningnummer van Raca Group B.V.?

    Indien je een betaling aan RACA overmaakt, hierbij graag altijd het factuurnummer vermelden en de betaling op naam van Raca Group B.V. plaatsen

    Betalingsgegevens - IBAN: NL61RABO0328184004 - Rabobank: 32.81.84.004 - Swift: RABO NL 2U - BIC: 4652

    KVK & BTW nummer - BTW nr: NL 8098 09291 B01 - Kamer van Koophandel: 28090084

  • Heeft Raca.nl een veilige betaalomgeving?

    Bij Raca Group B.V. maken we onder andere gebruik van MultiSafePay, een Payment Service Provider (PSP) met meer dan 15 jaar ervaring in het mobiel en online betalen. Door MultiSafePay als betaaloplossing te gebruiken kan je het aankoopproces in een veilige en betrouwbare betaalomgeving afronden.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Jouw producten bij Raca Group B.V. bestellen is eenvoudig, snel en veilig. Je kan via onze webshop, via e-mail of telefonisch bestellen. Betalingen kunnen worden gedaan via iDEAL, Visa, Mastercard en middels een overschrijving. Bij ons heb je als zakelijke klant ook de optie om jouw bestelling op rekening te betalen. Als je een account hebt en regelmatig bij ons afneemt, krijg je een extra optie in het bestelproces. Hier kan je aangeven om op rekening geleverd te willen krijgen. Je kunt hier ook jouw eigen inkoop- of ordernummer vermelden voor intern gebruik.

    MultiSafepay is onze online betaalpartner. Betalingen voor online orders worden afgehandeld door MultiSafepay. Na jouw bestelling via onze webshop wordt je doorverwezen naar ons beveiligde betaalplatform. Na de betaling ontvang je van ons een e-mail met de bevestiging. Wanneer je via de webshop voor "Overschrijving" hebt gekozen, ontvang je van ons een e-mail met alle betaalgegevens. Wanneer je per e-mail of telefonisch jouw order hebt doorgegeven, ontvang je van ons een proforma factuur met alle betaalgegevens.